Merhaba anneler bebişim 19 günlük oldu 3.gün sebepsiz memeyi bıraktı saatlerce besleyemeyince mecbur biberon aldık. bazı günler günde bir kere tutuyor 5 dk emiyor bazı günler asla tutmuyor gerçekten her şeyi denedim.. daha önce de benzer post açmıştım sütüm ne yaparsam yapayım 50-60 CC arası geliyor günde 5 kez sağım yapıp onu veriyorum 5 kez de 60 cc mama yiyor çok iştahlı bi bebek.dun powerpump yaptım fakat asla artma olmadı bunu yapanlar kaç günde artış gördünüz? Korkuyorum zamanla süt bir ogune yetmeyecek ve zamanla bitecek diye.bu arada 3 saatte sağsam da 30 falan geliyor farketmiyor yani..ilk kızımı 20 ay emzirdim o da mama destekliydi asla artmamisti sütüm ama sürekli memedeydi bi şekil oluyordu.bu sefer zorundayım lütfen yardımcı olun az da olsa şifa niyetine vermek istiyorum çok yıprandım