aybarsbebekk şuan oral dönemde olduğu için çok normal aslında. İlerde aklının tam erdiği dönemlerde sever kitapları diye düşünüyorum. Siz kendinizi bunları düşünerek üzmeyin, komşunuzla da bu konuları bence pek konuşmayın..İnsanlar sadece kendi çocukları akıllı,kendilerinin doğurduğu zekiymis gibi davranmaya bayılır çünkü..Bu,ancak ilerde ilköğretim çağına gelince belli olur ama işte kimse bunun farkında değil malesef.