baturalpim en doğrusu o zaten benim ellerim uyuşuktu(hamilelikte calpel tünel oldu ellerim çocuğu kucağıma almam bile yasaktı tabi dr u dinlemedim aldım geç iyileştim ama olsun) zaten o yüzden ellerimle tutup emzirmedim annelerde biberon verdi şırıngayla korktular dayadılar biberon u ağlamasın diye hala uğraşıyorum işte makinasız yaşayamaz durumdayım 😔