balyavrum Hanımlar nasıl rahat ediyorsunuz? Neler hangi markalar kullanıyorsunuz? Kendime göre neyin uygun olacağını bilemedim. 🌸
yenianne01 balyavrum objeden alıyorum ben askısı kendinden çıkmayan içi boş kullanıyorum memnunum,emzirme bitincede straplezli olandan kullanıyorum yine objenin pentiden alıyordum hemen teli çıkıyor yırtılıyor beğenmiyorum artık kalitesini
bendenbirtanedahayok balyavrum ya daha geçen aklıma geldi 7 aydır emziriyorum sadece emzirme sütyeni takıyodum o da e bebekten aldım artık iyice saldı biraz süngerli bişeyler arayışındayım ama emzirirken rahat olur mu takabilir miyim emin değilim. Siz emziriyor musunuz? Bu arada eskiden penti, suwen ve pier cardin kullanırdım genel olarak suwen en rahat ettiğimdi
Duyulurum balyavrum en iyisi özellikle de kışın emzirme atletleri. Bir de bütün çıkma takılma yeri olmayan pamuk emzirme sütyenleri çok rahat
balyavrum bendenbirtanedahayok Bende halâ emziriyorum. Emzirme atleti almıştım Civilden. Ama dışarda olmuyor ya. Giyinip çıkamıyorum. Rahat ve dik tutan bir çamaşır arıyorum 🌸
yasmiiina h&m emzirme sütyeni kullanıyorum. Daha öncesinde pierre cardin, dagi, penti kullandım ama en çok h&m memnun etti
suheyla92 balyavrum ben evde hichisey giymezdim sadece normal atlet giydim emzirme atleti de sütyeni de hic pratik gelmedi kullanmadim. Dışarda da normal sutyen taktim her zaman kullandigimdan (kom/lidya) askisini cikarip emzirdim sonra geri taktım
balyavrum belismomsss24 Beğendim. Denemekte fayda var. Dışarı giyiyor musunuz? Sarkık durmuyor değil mi ?
belismomsss24 balyavrum evet dışarda hep giyiyorum. Kaplı olduğu için diğer yumuşak emzirme südyenle gbi değil dik gösteriyo
forumgurmesi Aylarca evde sütyensiz gezdim sütyen çok ağrı yapıyordu. Dışarıda ise miorre toplayıcı sütyen kullandım.
balyavrum forumgurmesi Aynen bende giyemiyorum rahat olmak istiyorum. Sizinkine de bakayım bi. Teşekkürler 🌸
Lavinyaam- Ben sütyen giyemiyorum ya oyshonun kini aldım dagininkini aldım zaten genel olarak sütyen sevmiyodum hamilelikte ve emzirme sürecinde iyice soğudum eve biri geldiğinde ve dışarı çıkarken kullanıyorum sadece bazen normal sütyen kullanıyorum bazende oyshonun emzirme sütyenini genel kafama ne eserse