Rabiiul Kızlar benim gibi tekrar sınava girecek var mı ? Fizyoterapi kazanmıştım ama kızıma hamileydim hem okul hem iş yapamayacağım için kayıt yaptırmadım bu sene tekrar gireceğim var mı benim gibi olan 😆
Defnesmom1 Rabiiul bende girmeyi düşünüyorum ağız diş sağlığı bitirdim ama açıktan büro personeli okumayı düşünüyorum
Civcivim12 Rabiiul ay dur kayıt yapmayı unuttum , iki çocukla bende gireceğim 😁 canım sence hangi bolumlerin onu açık kararsız kaldım bende
Civcivim12 Rabiiul ya olurda sınavdan guzel bir puan alirsak, hangi meslekler tercih ediliyor son dönemde hangi mesleklerin onu açık onu sordum 🫣
Rabiiul Civcivim12 hiç bilmiyorum 😆 ben kendi mesleğimi okumayı düşünüyorum sigortacıyım , acente açmak istiyorum ama olmazsa da bakacağım diğer seçeneklere