Merhabalar herkese,
Oğlum iki yaşına girecek üç ay sonra. Şimdiye kadar ebebekte satılan bebek sularını kullandım, daha faydalı zararsız oldukları için. Acaba diyorum ne zamana kadar onu kullanacağız. Marketteki hangi suları kullanabiliriz bir fikri olan varsa, yazarsa çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim