arenvezeyno Merhaba bebegimin yanagında bişey çıktı 1 tl büyüklüğünde cikdiyeye gittik ilaç verdi tam teşhis söylemedi ilaçlara göre ilerleyelim dedi İlaçlar; Trosyd krem Stafibne krem Zaditen damla Bunlar hakkında bildiğisi olan varmı