saribebek Bebeğim 40 günlük , doktorumuz aletle ölçtü değeri 10 çıktı . Bu durumu yaşayan anneler var mı , ten rengi sarı gibi böyle görmek çok üzücü😢
Whitewomen35 saribebek Uzayan sarılık durumunu biz de yaşamıştık değer yüksek değildi ama 3 aya kadar sürdü sonra tamamen geçti
likeli saribebek anne sütü sarılığıysa üzülmeyin sıkıntılı bir durum değil 3. Ya da 4. Ayda geçiyor. Benim kızımın 1 aylıkken 12’ydi değeri. Altında yatan başka sebep var mı o araştırılmalı. İdrar yolu enfeksiyonu vs yoksa beklemek dışında yapacak bir şey yok.
saribebek software Tüm süreç Ankara Acı Badem hastanesinde takip edildi en başından itibaren kan vermedik değerlerin düşmeye başladığını görünce akışa bıraktık. Bebeğim 3 aylıkken aletle ölçtüğü değeri 4 çıkmıştı. Şuan 4 aylık değeri 2,5-3 çıktı. Şuan gayet iyi olduğunu söyledi doktorumuz.
saribebek Aframm Tüm süreç Ankara Acı Badem hastanesinde takip edildi en başından itibaren kan vermedik değerlerin düşmeye başladığını görünce akışa bıraktık. Bebeğim 3 aylıkken aletle ölçtüğü değeri 4 çıkmıştı. Şuan 4 aylık değeri 2,5-3 çıktı. Şuan gayet iyi olduğunu söyledi doktorumuz.
software saribebek rengi ne zaman düzeldi peki, bizimde değer düşüyordu en son ama rengi düzelmedi 45 günlük
saribebek software 3,5 aylık olunca biraz daha kumral bir bebek olmaya başladı 6 aya kadar açılır daha diyorlar. 40 gün renginin açılması için çok erken sanırım. Sizin kara sarı gibi mi yoksa sarı gibi mi ?
saribebek software benim ilk bebeğim , daha önce çevremde kimseden duymadım görmedim. Hatta çocuğumun rengi böyle düşünmeye başlayıp kabullenmiştim açıkcası ama lohusalığın etkisiyle kafaya takıyordum. 1 ay kontrolünde doktorumuz uzamış sarılık olduğunu söyledi. Bu forum sitesindeki yazıları okudukça biraz rahatlayıp beklemeye başladım 😊
gokcemsfg saribebek merhaba uzamış sarılığınız varken bebeği besleme sıklığınız neydi doktor birvşey söylemiş miydi? Benim bebeğim 38 günlük ve sarılık değeri 4. Kendi kendine uyanmasını mı beklemeliyim geceleri yoksa ⅔ saatte bir kesin uyandırmalı mıyım bilemedim
ikibebekannesi34 gokcemsfg kendisi kac saatte uyanıyor? Cok uzun süre olmamalı ama uzamıs sarılık degeri de düsük yani artık tekrar yükselmez bir sağlık problemi yoksa. 4 saatte emiyordu sanırım oğlum öyle hatırlıyorum
software gokcemsfg bunu bende merak ediyorum doktora sormayıda unuttum. 3 saatte bir kaldırıyorum hala geceleri kendi kalkmazsa
saribebek gokcemsfg merhaba , genellikle kendi uyanıyordu 2 saatte bir. Aydan sonra geceleri daha uzun süreli uyumaya başladı, şuan o ne zaman isterse emziriyorum.
gokcemsfg ikibebekannesi34 gündüzleri 2 saat geceleri de 2.5-3 saatte bir besliyorum yinede nolur nolmaz diyerek
saribebek software çok iyi anlıyorum çünkü esmer desen esmer değil bronz gibi hastalıklı gibi bir renkti ama ilk halini görenler şuan tekrar gördüklerinde çok rengi açılmış diyor. Biraz akışa bırakmaya çalışın zaman inanılmaz hızlı geçiyor ve 40 günlük haliyle 3 aylık hali çok farklı olacak her geçen gün güzelleşecek😊
byzyldz software 3.ya da4.ayda tamamen geçecektir geceleri de kilosu iyiyse uyumasına müsaade edin büyüme açısından uyku çok önemli kendi acıkınca kalkar zaten