Merhabalar oğluma havalar ısınınca mayıs gibi tuvalet eğitimi vermeyi düşünüyordum. Arada bahsediyordum, bizlerin tuvalete yaptığını istediğinde tuvalet veya lazımlığa yapabileceğinden. Ikea lazımlık aylardır tuvalette duruyordu. Bugün bez istemiyorum tuvalete yapacağım dedi ve gitti çişini lazımlığa yaptı. Amazon’dan bu tuvalet aparatını almıştım onu da beraber kurduk. 2-3 saattir hoşuna gitti. Gidip gelip tuvalete çişini yapıyor. Bu aparat bana sağlam gelmedi oynuyor biraz. Önereceğiniz ahşap basamakla beraber sağlam bir düzenek var mıdır?
Bir de gece bağlamamayı düşünüyorum. Zamanla tutmayı öğrenir mi ya da gece seslenir mi? Arada sabab kuru kalkıyordu.
