Kızlar öncelikle Merhaba bebeğim 10 aylık ek gıda alıyor ama hala sıvı kaka yapıyor yani normal mi bilmiyorum doktor kontrolümüz vardı sormayı unuttum sizlere danışayım bir dedim günde 2-3 yaptığı oluyor sıvı ve parçacıklı yapıyor pütürlü gibi yani artık katı yapması gerekmiyor mu