barbunyalikek Ben o yaş grubundan itibaren ballı kekik çayı içiriyorum hep. Ama bu öneri değil doğal şeyleri denemelisiniz alerjisi falan vardır unutmayın.
Benim kızım 5,5 yaşında oğlum 3 yaş 3 aylık olmak üzere. Her öksürük ile başlar bitene kadar içiririm. Günde iki fincan küçük, bir sbaah bir gece uyumadan yarım saat 45 dk önce. Rahat uyku çeker.
Bir de serum suyu ile burnunu yıkarım. Bol meyve veririm. Yaban mersini,kivi,portakal,ahududu, böğürtlen,nar olarak özellikle.
Tavuk suyuna çorba yaparım içiririm. Bir de çiğ sarımsak yediriyorum uyumadan ben. Öneri değildir denemelisiniz. Özellikle reflü tarzı şikayetleri mevcutsa sarımsak hiç olmaz.