Medinem_ evet iyileşti sağ gözü yanlış hatırlamıyorsam 2 hafta içinde iyileşti sol gözün iyileşmesi uzun sürdü çocuk doktoru poşet çayla yada kaynatıp dinlenmiş suyla temizle sürekli demişti ve sildiginiz bez yada pamuğu bir kez kullanmamızı söyledi içe katlayarak silme tek bir kez kullan demişti