bebekygt Hanımlar bebeğim 2 aylık oldu 1 ay sonra işe geri döneceğimden emzik tutmasını istiyorum ama geç mi kaldım sizce? Ara ara hep denettirmiştim ama hiç almadı direk geri atıyordu yeniden denesem mi?
Whitewomen35 bebekygt Bebeğin emme refleksi henüz tam gelişemediği için ilk başlarda tutamıyor ya da kısa sürede atıyor olabilir şimdi daha güçlenmiştir bence deneyebilirsiniz tutar diye düşünüyorum çünkü benim oğlum 2. Ayından sonra iyice tutmaya başlamıştı