
Kızlar bebeğim 3.5 aylıkken meme reddi oldu hastalandı o zaman meme reddi yaşadık şu an hala devam ediyor gibi sanırım yani tam emin değilim ağlıyor ağladığı zaman Emzirmeye çalışıyorum emmiyor. Mama veriyorum mamayı içiyor ama sonrasında da kusuyor yani ben fazla geldiğini düşünüyorum mamanın da ilk uyandığı zaman ve gece emiyor Sizce biberonun ucuyla dişlerini mi kaşımaya çalışıyor acaba öyle bir şey olabilir mi bilenler bir yazabilir mi Şu an dört aylık oldu