5 ay önce ailemden altın borç almıştım o zaman 48e bozdurulan gremse şimdi 56 oldu birikim yapıp ödeyeceğim ama çok uçuyor fiyatları ya bankaya faize girmeyim derken altın uçtu bide 3 tane gremse almıştım, düşer mi sizce tahmini kuyumcu vs tanıdığı olan belki duyum almıştır, hani bide gündemde öyle çok büyük birşey yok pat yükselişe geçti