tuncalkn Normal doğum oldu Kızlar 28 gün oldu doğum olalı , dikişlerim hala acıyor bazı günler daha çok acıyor sanki dikişim biraz fazla oldu benim ne zaman tamamen geçecek bu
papatyam39_ tuncalkn benimkisi baya bi dikiş oldu iyileşmesi iki ayı buldu ama daha da ağrsı var doğum yapalı 5 ay oldu
papatyam39_ tuncalkn tam açıklayamıyorum normal bir şekilde dikkat ederek olsa olmuyor ama öbür şekil ağrısı oluyor
tralicem 2.5ay önce doğum yaptım benimde hala dikişlerim sızlar sanki birşey takılmışta çekiliyormuş gibi sızlar.Soğuk havalarda normal sızlaması.Benim duşta çok durunca oluyor genelde.Sıcak tutmaya bak kendini sıkı giyin