3kedili2bebekli gzmbzgyk önce beyaz sabun ve soğuk suyla elinizden geçirip sonra soğuk suda yıkamanız lazım eğer sıcak su değerse lekeler çıkmıyor
gmz10 gzmbzgyk beyaz sabunla soğuk suyla arındırıyorum, sonra biraz daha sabunlayıp makineye öyle atıyorum leke kalmıyor.
araskusum gzmbzgyk e bebeğin leke çıkartıcı tozunu kullanıyorum ilk akıtıyorum lekeyi sonra toz ile kaynar su hazırlıyorum en az 2 saat içinde bekletiyorum ve makinaya atıyorum hiç leke kalmıyor
hazale966 gzmbzgyk e bebek toz deterjanı ve ılık suda beyaz zıbını bekletiyorum 2-3 saat sonra elimlede biraz çitiliyorum mis gibi çıkıyor🌸
hakinhakin Ben de the elite home.leke çıkarıcı kullandım sıcak suda beklettim sonra makiende yıkadım eski lekeleride çıkardı diyebilirim