rimrim Ek gıdaya gectigimizden beri bugün iki oldu. Cok kötü kustu baya zorlandı kıpkırmızı oldu. İlki kiymadan sonra olmustu şimdiki alıştığı şeyleri yedikten sonra oldu. Doktora gitmeye gerek var mı neden olabilir
rimrim arzutuana Zaten kiymayi öyle yaptım daha sonradan verdim bir sey olmadı. Ama bugün avokado yumurta falan dedi Bayadır yediği şeyler