arasbek Merhabalar anneler tadımlar bittikten sonra günde kaç öğün yediriyorsunuz bir de kahvaltı da yumurtayı nasıl yapıyorsunuz ayrı mı yoksa karışım yaparak mı veriyorsunuz 🌸