Biliyorum doktorlar önermiyor vs. Bende başta karşıydım ama şuan günlük işimi yaparken yemek yaparken 10 dakika oyalansın diye koyuyorum kızım 7 aylık ama ayaklarını parmak ucunda basmayı geçtim hiç düz tutmuyor arkaya doğru salık ayaklı duruyor bu normal mi sizce😂 nasıl öğretebilirim ayaklarını düz basmayı ben düzeltiyorum o geri arkaya atıyor. Normalde de kucağumdayken bazen bassın diye ayağa kaldırır gibi yapıyorum onda da ayaklarını parmak ucunda basıyor bazen hiç basmıyor salıyor yine