Merhaba hanımlar bebişim 4 ay 1 haftalık elleri sürekli ağzında ama bişeyleri tuttuğunu anlamıyor. Oyuncaklar dikkatini çekiyor ama ellerini kullanmıyor. Çok hareketli ve geveze bir bebişim var kendi kendine konuşur güler. Ama bişeyleri tutamaması normal mi acaba? Takip ettiğim aynı büyüklükteki çocukların emziklerini kendilerinin çıkarıp taktığını görüyorum. Benim oğlumda böyle şeyler pek görmediğim için garipsiyorum. Bu durumu yaşayan var mı?