dertlikaval İlk çocuğum oğlum 18 aylık bugün aşısını yaptırdık 86 cm 11,5 kg ama gören zayıf diyor üzülüyorum sizce normal mi internette normal yazıyor bilemedim 🥹
Sermec27 dertlikaval Bence gayet iyi Benim büyük oğlum 18 aylıkken 10,5 kilo 85 santimdi gayet iyi bence kilosu ayına göre
Nkocak dertlikaval inan benimkide niye zayıfladı bu çocuk diyor bende diyorum hasta oluyo iştah oluyor boya gidiyo artık bebeklikten çıkıyo diyorum ozaman birşey demiyor