
Elleri ağzında sürekli ağlıyor, 38 ateşleri gördük 0.2 enf varmış çok da az aslında ilerlemesin diye antibiyotik verdi dr
Gece saatte bir uyanıp ateşini kontrol ediyorum, gün içersinde de tekim valla düşüp bayılıcam en sonunda yavruma da bana da yazık 😭