minemylmzz merhaba geçmiş olsun bir hafta kesin kalır çünkü antibiyotik tedavisi başlanıyor oda en az bir hafta oluyor yaklaşık iki hafta içinde iyileşme sürecine göre taburcu olur bebeğiniz bol bol sütünüzü sağın benim oğlumda 10 güne yakın yoğun bakımda kaldı crp yüzünden stres yapmayın ki sütünüz ve bebeğiniz etkilenmesin kaçıncı basamakta olduğu önemli benim bebeğim 3. Basamaktaydi benim görmem yasaktı sütümü sağıp veriyorduk iyileşme sürecine göre basamağı düşer 1ve 2. Basamakta günde belirli saatlerde görüp emzirebiliyorsunuz 3 den sonraki basamaklarda görmek yasak diye biliyorum hastane detaylı bilgi verir zaten size üzülmeyin bebeğinize kavusana kadar dinlenin