Arkadaşlar dünkü postuna bugün farkli doktora gidicez demiştim şimdi geldik diğerlerinden farklı hiç birsey söylemedi gürültülü kaka ile alerji diyemem kakada mukus olsa bile kan olmadan alerji olmaz dedi relactaz ve bir probiyetik verdi ve kolik dedi inşallah bunlar fayda eder lütfen sizde bizim için dua etverin birseyler vesile olsun ve oğlumun ağlama krizleri gecsin