Kızlar moralim çok bozuk doktor bugün kalp kapağımda kalınlaşma ve kaçak olduğunu söyledi . İleri derecede değil 6 aya bi kontrol edelim dedi ama ilerlerse olacaklardan bahsetti çok korktum 3 çocuğum var bana birşey olsa onlar ne yapar 😔 böyle rahatsızlığı olan var mı ? Tedavi veya ameliyat olan ?