13 ay 20 günlük diş çıkarıyor ama 5 gündür hiç bişey yemiyor zorla bir iki tatlı kaşığı yiyor mama içiyor onun dışında hiç bişey yok eline veriyorum bir iki ağzına götürüyor sonra mıncıklayıp atıyor normal mi bu kadar tamam başlarda dişten dedim zorlamadım ama bu kadar uzun sürmesi normal mi acaba?? Lütfen cevap verin