melek2742 Doğum yapalı 6 ay oldu 80 den 66 düştüm ama sağlıklı beslenip ara ara spor yapmama rağmen 66 takıla kaldım 1 aydır.Sizce nasıl kurabilirim bu direnç kiloyu.Birde spor Leslie mi yoksa chloe mi daha iyi kilo verdiriyor yapan var mı aranızda
ZeydsMom melek2742 ikisi de birbirinden farkli. Leslie cok kolay yuruyus yapiyorsun gibi. Ama chloe kendi vucut agirliginla yaptigin bi egzersiz ve bazilari zorluyor. Ama vucudunuz egzersize alisiksa zor olmayacaktir. Duzenli spor yaparken zorlanmiyorsun ama eger ara verip baslayinca bsya bi aciyor vucut zorlanma oluyor. Her ikisiylede kilo veren var. Ben dansla zayifliyordum 😁 hepsini denemis biri olarak hepsinden sıkıldım. Spordada sıkıldınsa artık bi ise yaramiyor.
melek2742 ZeydsMom Leslie denedim ama çok sıkıldım chloe iyi gibi duruyor açıkçası direnç kiloyuda ve hızlı kilo vermek için ikisi arasında kararsız kaldım😅
melek2742 Kayra_68_aksaray çok duydum baya veren varmış ama biraz sıkıldım yaparken bir iki kere denedim😅