Kızlar 7 ay 1 haftalık yere bastırdığımızda çok güzel basıyor ama adım atmaya gelince ayağını yukarı çekiyor ufak denemeler yapıyoruz zaten hala emekleme çabası var sadece. Desteksiz oturmada yol katetti ama tam anlamıyla o da daha olmadı. Ayaklarını çekmesi normal mi ve bu gelişimlerde geç mi kaldık acaba ? (yerde aktivite ve egzersiz yaptırıyorum )