aysegul_cly Kızlar Kızım 4 Aylik.oldu daha adet olmadım hamile kalma ihtimalim varmı bazen prezervatif bazen de geri çekilmeyle.korunuyoruz 4 ay adet olmamam normalmi
likeli aysegul_cly emzirdiğiniz sürece regl olmamanız normal. Ben 14 aydır olmadım. Ama regl olmamanız hamilelik riski yok demek değil. Hamile kalabilirsiniz. Bebek istemiyorsanız güvenli yöntemlerle korunun mutlaka.
14032 aysegul_cly aktif emzirdiğin sürece normal benim oğlum 11 aylık halen adet olmadım 1 seneye kadar normal
ferideelif aysegul_cly bende doğumdan sonra iki kere regl oldum oğlum şu an 6.5 aylık ve 3 aylıkken olmuştum ilkini sonra bir ay sonra günümde tekrar ikinciyi oldum şu an 52 gündür olmuyorum bi korku sardı beni ama bizde doğal yöntemle korunuyoruz test alıp yapmaya korkuyorum
58vildan İlk oğlumda sütten kesene kadar olmadım. İkinci bebeği düşündüğümüz için keşmiştim. Keser kesmez adet oldum ve o ay hamile kaldım. İkinci oğlumda da sütten kesilince adet oldum biri 18 ay diğeri 8 aylıktı
aslialk aysegul_cly Ben 5. Ayda oldum 50 günde 3 kere oldu yoktur büyük ihtimal ama ger i çekilmeyi çok fazla tercih etmemeye çalışın