Kubrag Merhaba bayanlar, 4.aya giricez yakin bir zaman sonra.Ek gidaya baslamalimiyim yavas yavas 4.ayda baslayan var mi ?
Balloglumm Kubrag başlayan var illaki ama ben doğru bulmuyorum midesi daha hazır değil bence azcik verseniz bile doğru zaman4. Ay olsa uzmanlar o ayı belirlerlerdi zaten
Ikrazumra19 Kubrag baslayan cok kisi var ama bence dogru degil suan ek gidaya ihtiyaci yok sindiremeyebilir yani acelsi yok hayati boyunca ek gida yiycek
Sasah1441 Kubrag Dr nuz aksi bişi demediyse 6. Ayı bekleyin bence. Bizi tadımlara 5. Ayda başlattı dr
Crss Kubrag oğluma 5. Buçuk aylıkken armut verdim rendeledim biraz küçük kaşıkla 2 kaşık resmen ertesi gün kaka yaptı agrı çekti. gerçekten bebişler çok hassas 4 ay çok erken doktor demişse ayrı tabi tecrübe ettim ve o gün üzüntüden uyuyamadım KESK’e vermeseydim diye
Egemre Kubrag 4 ay 4 günlügüz gelisimi cok iyi şükür hep mamayla beslendigi icin ebe 6.aya kadar günde yarım cay bardağı yogurt verebileceğimi söyledi eksrta bisey vermicem