Yani bende başta atmıyordum çok zor geliyordu her seferinde öylece atıyorum yani cam zaten plastikleride atmaya başladım sonradan içime sinmezse suyun altına tutuyorum normal Fairy tablet kullanıyorum sadece şunu fark ettim avent kullanıyorum ben ve kapağını bozuyor Oyuzden ucunu çıkartıp makineye atıyorum plastik yerini suya tutuyorum. Camda böyle bi sıkıntı oldu sadece plastikte öyle bi sıkıntı yaşamadım