Kızlar bebeğim 8 aylık kız bebek ve şuan 7 kilo boyu da 65 cm 34 haftalık doğdu doğduğunda 2285 gr ve 42 cmdi bugün kontrole gittiğimizde doktor ciddi bir gelişim geriliği olduğunu çocuk endokrinolojiye götürüp özel mama başlamamız gerektiğini söyledi doktor bunu söylediğinden beri resmen karnıma sancı doldu evet bebeğim iştahsız ve hiçbişeyi doğru dürüst yemeyen bir bebek ama emeklemesi hareketleri algısı herşeyi normal bu özel mamalardan kullanan var mı nasıl bir yol aldınız