Oğlum da sağ kolunu aktif kullanmıyor şu an 1 yaşında. Sebebi az çok belli ancak yine de fizyoterapi alıyor. Bize sadece sol kolunu kısıtlayıp sağı kullanmasını sağlayın dediler. Yukarıdan bir şeye uzanıp alıyor, oltayla balık yakalıyor, yemeği hep sağa veriyoruz. Sola geçirse de zorlamıyoruz. Bu yaş grubu için yapılacak şeyler kısıtlı dedi doktor. Medipol megada kontrol edildiği için orada ki doktoruyla devam ediyoruz.