Kızlar kurutma makinesi almak istiyorum ama çok bilgim yok, eşimin gönlü yoktu zor ikna ettim. Şimdi de çekiniyorum çekme vs yapar mı diye. Bosch seri 4 ısı pompalı düşünüyorum ama kullanan memnun kalan kalmayan var mı? Bide hangi ürünleri atmıyorsunuz içine mesela, çekme falan yapıyor mu? Bazıları çok kırışık çıkarıyor diyor bazıları ütüye gerek kalmıyor diyor. Kafam karıştı?