Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 10 aylık bu zamana kadar hep aktif emzirdim. Şu anda doktorum psikolojik rahatsızlıklarım için antidepresan içmemi tavsiye ediyor fakat bunun için emzirmeyi kesmem gerekiyor. Çok kararsızım… Bir yandan bebeğimi 18. aya kadar emzirmek istiyorum bir yandan da psikolojisi iyi ve mutlu anne daha önemli bebeğim için diyorum… ne yapacağımı bilemiyorum. siz olsanız ne yapardınız?