Anneler bebeğim 4bucuk aylık sadece anne sütü alıyor ve yeterince sütümde yok öyle sağacak kenara atacak özellikle regl olacağım öncesi iyice azalıyor bir keresinde mama denedim az diye ama hastanelik olduk dokunmuş birşey alerji yapmış verme bir daha dedi doktor bir iki çay kasigi mama içti 8 10 kez kustu sapsarı baygınlık geçirdi hastanede yattık şimdi ben çok oruç tutmak istiyorum bana diyorlar ki sütün azalır gider kalitesi gider tutma zaten pramature doğdu büyümesi gerekiyor ek gıda yok mama yok tek besini anne sütü ya birşey olsa ne yapacaksin çok arada kaldım sizce ne yapmaliyim