onefinemom Kızlar saç kesimi için bebişlerinizi nereye götürüyorsunuz? Bebek kuaförlüğü de yapan yerler var mı yoksa normal kuaföre mi götürüyorsunuz? 10 aylık kızım
Deletedmom192 onefinemom evde kendın kesebılırsın kuafore gerek yok bemce yıllarca bızım sacımızı annem kestı
onefinemom Deletedmom192 ya kestim geçen gün de bir yamuk oldu 😅 o yüzden biraz daha uzayınca her yeri eşit olsun diye bir götürmek istiyorum