Günaydın anneler,
Bebeğim 5 ay 25 günlük. Mama/ anne sütü ile besleniyor. Biberon kullanıyoruz. Bu ara biberon içerken uykuya daha rahat geçiyor veya gece beslenmeye uyandığında içiriyorum ancak gazını çıkartmalımıyız ondan emin olamıyorum. Çünkü çıkartıyım derken uyandırıyorum ve bu sefer uyutmak zor oluyor. Gaz çıkartıcam diye bebeklerini uyandırıyor musunuz yoksa direkt uyuyo diyip yatağına koyuyor musunuz?