selinkumsal10 eğer oyun halısı yoksa alın bence, 2-6 ay arası dönemde aşırı kullandık rahat ettim ben oyun halısı ile, beş buçuk ay gibi artık onda durmuyor sıkılıp deviriyor gerçi ama ilk aylar güzel oyalanıyordu. Onun haricinde o aylarda en çok çıngırak, yumuşak kumaş kaplı toplarla oynuyordu.