deletedmom211 Kızlar merhaba annem diyor ki eskiden ebeler kadınlar dogum yaptıktan sonra evde kalkın evi süpürün sütünüz insin dermiş. Annem diyor ki hareket yap ki sütün insin sizce dogru mudur acaba hareketle sütün inmesi 🤔
Gorursensoyle deletedmom211 hahshsh ilk defa duydum tam tersi yatıp dinlenip uyuman lazım sütün gelmesi için😊 annen seni kandırdımı acaba😇
Melisahsendursun deletedmom211 banada teysem demisti hareket et biraz sutun cogalsin ama bana evi supur demediler evde yuru mesela cocugunn gazini ayakta cikar gibi.tabikide anne sutunu daha iyi dinlenerek cogaltirsin
deletedmom211 Gorursensoyle yok ayy herseyimi yapıyor sağolsun da acaba var mı böyle bişi diye sordum eski kadınlar zaten hep iş yaparmış da 😊
deletedmom211 Melisahsendursun bende genelde hep dinleniyorum da çoğalsın diye böyle başka duyan var mı sormuştum😊
Melisahsendursun deletedmom211 sen peki cocugu emzirirjen su yada cay icme dendigini duydunmu bebgin kulagi agrirmis emerken anne bisey icerse gecen bi komsu demisti bana