Beştepe’deki kapanan Dr.Sami ulus kadın doğum ve çocuk hastanesi ne zaman açılacak acaba bir bilgisi olan var mı?
Ben tamamen kapandığını biliyordum,fakat geçenlerde tesadüfen,tadilatta olduğunu ve tadilat bitince tekrar açılacağını duymuştum.
MHRS uygulamasından baktığımda ise,Zübeyde Hanım’da gösteriyor konumu.
Giden var mı,bu konuma,memnun musunuz?
Bilgisi olan yardımcı olabilir mi lütfen?
Kızımı birkaç kez o hastaneye götürmüştüm,sonra kapandığını duyunca çok üzülmüştüm.
Eğer geri açılacağı doğruysa çok sevineceğim.