escenko Merhaba kızlar. Yaklaşık 4 ay önce doğum yaptım ve geçen ay adet gördüm. Bu ay ise geciktim 4 gün oldu. Eşim korunuyor kaza yaşamadık ama içime kurt düştü. Bu durumu yaşayan var mı ?
Behappybaby escenko gecikmeler olup olmamalar ilk 1 sene çok normal. Ama yine de kafanız rahat olsun diye bi test yapın bence
rumeysa0610 escenko aynı sorunu bende yaşıyorum 3 Ekim’de doğum yaptım bir kere regl oldum 10 gün gecikti hala olmadım test yaptım bişey çıkmadı çok garip
escenko Behappybaby ay inşallah canım bebeği küçük olunca insan korkuyor bira daha bekleyeyim yoksa mecbur test😥
Behappybaby rumeysa0610 regl belirtiniz var mı? Benim de geçen ay baya gecikti 2 kere test yaptım bi şey çıkmamıştı. Regl belirtilerim şişliğim vardı. Bir çay kaşığı kekiği demledim. Ilık olunca bir iki yudumda içtim. 2 saate söktürdü akşamına regl oldum. 🤗
escenko Behappybaby ayy doğru mu diyorsun canım 😢 ben de deneyeyim adaçayı içemedim korkumdan sğt kesilir diye. Belirti var evet olacak gibiyim ama olamıyorum.
rumeysa0610 Behappybaby süt azaltır mı acaba bilginiz var mı? Şişlik sol kasık ağrısı var ama hala olmadım azaltmazsa bende deneyeyim
Behappybaby rumeysa0610 merhaba bende hiçbir etkide bulunmadı ama siz bilirsiniz tabi.. sadece bir kere içiyorsunuz zaten 🤗 umarım sizde de işe yarar.