Kizlar 4-5 gündür şiddetli dirençli ateşle evde hastalığı atlatmaya çalışıyoruz bogazlari kızarmış kızımın dün doktor beyaz beyaz olmuş biraz boğazı demişti antibiyotik kullanıyoruz kızım dün akşam saat 9 dan şu saate kadar asla azına bişey sokmuyor ben versem de çıkartıyor hemen ağzından ağzını kilitliyor yemek istemiyor neden bilmiyorum normalde katı gıda yutmakta zorlansa da çorba içerdi şuan çorba da içmiyor ne yapacağımı şaşırdım ne yapmam gerekiyor 12 saattir aç eli ayağı buz gibi olmuş açlıktan ama yemiyor biriniz bana akıl verin ne yapıyım ben 😢 tekrar doktora mi goturiyim bilmiyorum