kader5425
yeni_anne__
Sağlıkla büyütün bebişleriniziiii 🌸 ben 2 hafta çektim ağrısını yatamiyordum bile yatmayı bırak sesli gülemiyordum 🤦🏻♀️ yavaş hareketler yapın ani hareketlerden kaçının oturup kalkarken destek alın , gaz içinde kimyon tüketin her yemeginize koyabilirsin çayını içebilirsiniz katı yemeyin, ben günde 4-5 öğün çorba içiyordum , sade kahve de iyi gelmişti bana , bol bol bol su için ve özellikle ayaklarınızı usutmeyin , üşümesin diye kat kat çorap giymeyin ama bu sefer terleyip soğur yine üşütürsünüz, bir çorap bir terlik idealdir ☺️