eedd dolapta beklet sütlerini ama 3 günü geçmesin. sonra birleştirip buzluğa at.
unutma buzluktan çıkardıktan sonra bir kez ısıtma yani ılıtma hakkın var. ona göre porsiyonlayıp koy
şu sabah öğle akşam sütü muhabbetini de bir doktordan dinlemiştim, öyle ayırmaya gerek yok annenin işini kolaylaştırın demişti.
ben de bir iki poşet buzluğa attım. ek gıda döneminde yiyeceklerin içine katılabilirmiş