glahgul gece olmadı evet ama ne zaman olacağı da belirsiz geceleri çok korkuyorum uyurken o şekilde kusar diye.Gündüz bi şekilde idare ediyoruz ama gece olursa sıkıntı 🥲Ben emzirince direk yatırmıyorum deneye deneye durdurmaya çalışıyorum bu durumu bugün kusmadı ama midesi bulandı bi iki defa tükmüğünü mü yutamıyor yediği ağzına geliyor da ondan mı böyle oluyor çözemedim.