Arkadaşlar 30ocak e bebek sitesinden 2paket 2 2pakette 3numara bez aldım. Bir açtım ki bezin ortasında bazı yerlerde pamuk hiç yok bazı yerlerde var. Üstelik sarı çizgisi de artık boydan değil. Bu durumu yaşayan var mı ? E bebeği aradığımda sleppy bize haber verdi pamuk oranını değiştirdi diye. Ama elimde ürünler sanki defolu gibi