8,5 aylık oğlum dişleri henüz çıkmadı güzel güzel yer içerken dişten ateşi çıktı 3 gündür yemesi içmesi azaldı bugün formül mama kullanıyoruz normalde verdigim bütün mamaları bitirmedi yatmadan önce de az içti uyudu aradan 3 saat geçti kalktı verdim verince ağlıyor istemiyor emzik veriyorum tutuyor susuyor başka biberon denedim aynı neden böyle yapıyor aynı durumu yaşayan var mı Allah aşkına çocuk hiç birşey yemiyor 3 gunde eridi ya 😟😟sabah da icmese aynı şekil hastneye gidicem hiç içmedi uykudan uyandı ne yapicam