Merhaba arkadaşlar kızım küçükken sarılık geçirmişti ve doktor nörolojiue görünsün demişti hani ne olur ne olmaz ve kızımda da torticollis vardı . bizde geçen gittik ve usg çektiler ve kafasında kist çıktı acaba böyle olan var mı? Henüz sonuçları göstermedik iyi mi kötü mü bilmiyorum ama usg çeken bence sorun yok dedi. Var mı böyle olan. ? Beneğim 5 aylık